close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

באילו תפקידים כדאי לשלב נשים בחברות גדולות?

מערכת שורשיד אב, תשפג01/08/2023

תזכרו תמיד כי לאישה יש כוח ויכולות שאין לגברים, בדיוק כמו שגברים יכולים לעשות דברים שנשים אינן יכולות לעשות

תגיות:
צילום: freepik

בעשורים האחרונים עברו כברת דרך ענקית בכל מה שקשור לשילוב נשים בתפקידי מפתח. אך נדמה כי אנו עדיין לא נמצאים במקום המושלם, בהמון חברות עדיין רואים זאת כבעיה. במאמר הבא אנו נסביר כיצד שילוב נשים יכול לקדם כל חברה גדולה, בו בזמן גם נציע באילו תפקידים נשים יהיו אדירות. תזכרו תמיד כי לאישה יש כוח ויכולות שאין לגברים, בדיוק

צילום: freepik
כמו שגברים יכולים לעשות דברים שנשים אינן יכולות לעשות. עבורכם שילוב בין שני המינים בחברה הגדולה זוהי חובה, מדובר על הדרך היחידה להצלחה. מי שלא ינסה למצוא את האיזון הנכון עלול להוביל את החברה לאבדון.

נשים הן נכס לכל חברה גדולה
לא סתם מדברים רבות בעשורים האחרונים על שילוב של נשים בתפקידי מפתח בתור חברות וארגונים. האם יצא לכם לראות לאחרונה כמה נשים נמצאות בתפקידים משמעותיים? הרבה יותר בהשוואה למה שהיה נהוג בעולמנו עד לפני כמה שנים טובות. נשים מביאות איתן ערכים והבנה שאין לגברים, דבר שיכול לקחת את העסק קדימה. בין רגע תוכלו לכבוש פסגות שהיו נראות לכם כמו פסגות בלתי אפשריות או בלתי ניתנות להשגה.

השאירו רושם טוב על הסביבה
אין מה לעשות, ברגע שאתם משלבים נשים בתפקידי מפתח – הרושם עליכם יהיה טוב יותר. אנו בעידן בו ישנה דרישה לשוויון בין המינים, גם אם לעיתים זה נעשה בצורה לא טבעית. אנו לא יכולים לחיות במקום בו ישנה אפליה, כל אחד וכל אחת צריכים לקבל הזדמנות שווה. לכן שילוב נשים בתפקידי מפתח יוביל לכך שיראו את החברה שלכם באור מעט שונה והרבה יותר חיובי.

אישה יכולה להיות בראש הפירמידה
באילו תפקידים אתם יכולים לשלב נשים? לנשים יש יכולות ורבליות גבוהות, הרבה יותר מפותחות בהשוואה ליכולות הורבליות של גברים. אישה יכולה להיות זו שמתווה את הדרך, גם אם כרגע זה נשמע לכם מעט מוזר. כל אישה יכולה לסגל לעצמה את התכונות של הגברים, אלה שעד היום היו בתפקידים החשובים. תנו לאישה את המושכות, ותראו כיצד היא מובילה אתכם למקומות שלא דמיינתם ולא חלמתם עליהם. רק מי שאמיץ ולוקח סיכונים ימצא את עצמו כובש עוד פסגות ומשיג עוד מטרות.

חברות דירקטוריון זוהי חובה
יש לכם דירקטוריון בחברה? תדעו כי אם הדירקטוריון יהיה מורכב רק מגברים, לא בטוח שתוציאו ממנו את מירב התועלת. חברי הדירקטוריון אמורים להיות אלה שמתווים את הדרך, כאלה שרואים את התמונה בכללותה. עם נשים כחברות דירקטוריון ניתן יהיה לראות צדדים נוספים שלא עלו על הפרק עד כה. לכן אם אתם חושבים על שילוב נשים, תוודאו כי אתם מכניסים אותן לכל מיני תפקידי מפתח בתור החברה. בכל מקום משמעותי תדאגו שתהיה אישה אחת לפחות שנמצאת בסוד העניינים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה